onsdag, mars 02, 2011

Idag var det som sagt sista dagen på Östanbräck.
Dem som jobbar där tyckte att det var tråkigt
att jag skulle sluta, och dem ville gärna ha kvar mig.

Men eftersom jag var inställd på att det var sista
dagen idag, så ville jag "vila" i 1-2 veckor.
Är rädd att jag skulle kunna få panik annars
och kanske bryta ihop, eheheheh.
Men jag har ju varit sjukskriven på grund av
en anledning också, så det är nästan bra
att ta det överdrivet lugnt.


På måndag ska jag till SOC och prata lite mer
om lägenhet.
Vore skönt om man kunde komma igång!
Det är ju så svårt att få tag i någon som har
telefontid 0830 till 0900, och vid den tiden
är det upptaget HELA jävla tiden!
Längar tills jag och David får lägenhet,
kommer att bli überbra!


Apropå David!
Jag ska åka till honom nu snart, fnisssss!
Saknat honom som en galning!

Inga kommentarer: