tisdag, februari 08, 2011

Praktiken

Praktiken gick bra idag!

Måste fundera om något skoj hände.
Hmmm...
Just ja! (fast detta är inte så superskoj)
Skulle ta ut en häst till hagen, och precis när
jag inser att grimskaftet har lyckats fastnat
på något vis i ögglan där handtaget till tråden ska sitta,
så ska jag försöka att få loss det, men då blir hästen skrämd
av något (möjligtvis taggad på att springa in i hagen),
och inser att när hon försöker springa iväg att hon sitter fast.
Detta slutade med en spark på min vad, men både hästen
och jag klarade oss ändå utan skador!
Tur att man har stenhårda vader, HÄHÄ!

Fick även rida en ponny idag, haha!
Han hette Olle och hade inte gått på lektion idag,
så jag fick skritta runt i ridhuset, haha!
Kändes så fult!

Men ja, sen hände det inte så mycket mer intressant.
Frågan är om detta ens en gång var intressant?!

Inga kommentarer: