söndag, februari 06, 2011

Jobbade igår, och det var verkligt tråkigt!
Var kanske ja.. inte mycket folk alls!
80 pers kanske, om inte mindre!
Dessutom drog många till August,
så vid ett gick två stycken från Gossip,
men det var 15 jackor kvar ändå,
så Lotta och jag måsta stå kvar till
kvart över två innan vi fick gå hem.
Fett drygt!
Men nånting som är bra är att de tydligen
ska ändra på åldersgränsen till 18 år där nu.

I morgon är det praktik som gäller,
så nu snart ska jag åka in till stan igen,
ska sova hemma hos David så att jag inte
behöver kliva upp så tidigt.
På kvällen är det fysträning som gäller!

Har börjat hända en hel del i mitt liv nu.
Det enda som fattas är lägenhet
och körkort! Hoppas jag får intyget snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att Du inte behövde jobba så hårt på lördagnatt, Kul med praktiken, hoppas det gått bra!
Lycka till med träningen

Kram Mormor