lördag, februari 05, 2011

Gossip

Var i stan igår och tog det lugnt.
Jag och David bestämde oss för att göra olika saker, haha!
Skumt det lät..
David drog och träffade sina kompisar,
jag drog ner till stan och mötte upp Jossan och Thessa.

Gick hem till Sandra där Carro, och Pernilla var.
Satt och snackade, dem väntade på att Rebecca skulle
komma förbi med alkoholen, hahaha!

Var meningen att jag skulle följa med dem ut på
bockarna, men så blidde det inte.
I stället drog jag med David hem.


Och nu är jag hemma i Njutånger!
Sitter och funderar på vad tusan jag kan käka.
Verkar inte finnas så mycket att välja på dock, eeh.

Senare ska jag in till stan och jobba.
Börjar 2130, och min buss är framme 2125,
förhoppningsvis är den lite tidigare så att jag
hinner skriva in mig och sånt innan jag måste
börja jobba.

Skulle verkligen behöva få mitt intyg så att jag kan
börja övningsköra och få ett motherfucking körkort!

Inga kommentarer: