tisdag, februari 15, 2011

Alla hjärtans dag

Hade seriöst min första och bästa
alla hjärtans dag!

David spontan följde med mig hem
på söndagen, så jag fick vakna brevid
honom, helt underbart!

Senare på dagen åkte vi och kollade
på en lägenhet på Håsta, och både
han och jag vill verkligen ha den!

Efter det gick vi på stan,
David köpte lite nya kläder och skor.
Så det var ombytta roller.
Jag fick leta sittplatser medans han
kollade efter nya kläder, hahaha!

När vi David äntligen bestämt sig för
allt han skulle ha så gick vi och åt
pizza och kebab på Amandas.

HIHIHI, LYCKLIG TJEJ!

3 kommentarer:

Josefine sa...

Hörredu! vad gör du på lördag? :)
Njutångers innebandy herrar har lagfest hemma hos pappa då. och vi, några brudar är välkomna dit då. Sen tänkte vi kanske gå ut, kanske prova gossip men det kanske inte du är sugen på ^^ haha
Men skulle vara roligt om du hängde på om du inte jobbade eller något liknande! :)

Josefine sa...

Karro Pihlman ska med förresten! :D

Josefine sa...

Åh vad typsikt! men det blir fler tillfällen :)
Läre ju ta den där tjejkvällen någon gång med!