måndag, januari 10, 2011

Sammanfattning av året 2010

Sammanfattning av året 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Drog på festival.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar?
Yepp, Lotta blev mami!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Norge, kanske.
Eller ja, jag flyttade tillbaka till Sverige från Norge.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Saknar och saknar, jag hoppas att många bra känslor följer med detta år!

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid minnas?
5-7 augusti, 18 oktober.

8.Vad var din största framgång 2010?
Att jag hade jobb.
Gick till AF när jag flyttade hem.

9. Största misstaget?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag blev asdålig i magen i fyra dygn i början utav
sommaren, vilket gjorde att jag vägde 46 kg i stället för 52.
Men nu har David matat mig, ligger på 50 kg igen!

11. Bästa köpet?
Busskort så jag kan åka till David, hihi!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och busskort.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
You goddamn better believe!

14. Vilka sång/er kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj, det är många!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Från augusti så vände allt, och sedan dess har jag varit gladare!
MYCKET GLADARE!
Tror dessutom att jag bara har haft 3-4 panikångest-attacker!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hmm, vet inte!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm, vet faktiskt inte.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma och åt middag med familjen,
mormor och Bertil.
Åkte sedan på kvällen in till stan, wie!

19. Blev du kär?
Hell yeah!

20. Favoritprogram på tv?

21. Bästa boken du läste?

22. Största musikaliska upptäckten?

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

24. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig inget.

25. Vad gjorde du på din födelsedag?
Öh, jag minns inte. Var nog med David och busade omkring!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaaaaaa!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min klädstil? Eller.. va?

28. Vad fick dig att må bra?
Familjen, Shiva och David.

29. Vem saknade du?
Morfar.

30. Den bästa nya personen du träffade under år 2010?

Inga kommentarer: