måndag, januari 31, 2011

Ouffa, jag är så sliten sen helgen.
Jobbade fredag och lördag,
och söndagen spenderades med
huvudvärk som gick över till migrän.
Mådde äckligt jävla dåligt, stackars mig.

Nåja. Ska åka på träning sen ikväll,
förhoppningsvis så orkar kroppen med det.

Har en del att göra denna veckan faktiskt.
Eller ja, mycket saker på en och samma dag!

Måndag (idag): Var till SOC,
åt frukost på stan och solade lite snabbt.

Tisdag: Träning på Glysis.
Måste få tag i fotbollsskor!

Onsdag:

Torsdag: Träning.

Fredag: Vara på Östanbräck kl 1000
och prata praktik.
Kl 1600 - Bowla med ett helt gäng.
Kl 2200 - Jobba.

Lördag: Jobb kl 2200.

Söndag: Match, samling kl 1215.
Men matchen är jag osäker på.
Vet inte om jag kommer kunna prestera
så jävla bra på matchen om jag jobbar
två dagar i sträck.

Men det känns skönt att det börjar hända
saker i mitt liv! Och att jag och David
snart kan ha lägenhet! UNDERBART!

Inga kommentarer: