lördag, januari 15, 2011

Mjimji

Igår drog jag till Karro på en liten förfest,
dock bastade hon och dem andra tjejerna,
så jag fick spela kort med killarna som inte fick
basta, hahaha!

2100 åkte jag till Hudik och gick till Forslund
där David, Packe och Calle också var,
för att fortsätta på min sista öl som jag hade kvar, lol!

Lite senare åkte vi ner till tragiska skutan!
(Nej, jag tycker inte ens det är najs där
även om jag är med bra människor!)

0020 skulle jag och David ta bussen hem till mig,
men eftersom jag glömde bort att berätta att det var
nattaxa så blev vi kvar i Hudik.

P-O hämtade upp oss på busstationen och vi åkte hem
till David.

David somnade ganska fort, jag däremot låg vaken till
0630 och såg kanske en halvtimme, för att sedan vakna,
glo rätt ut i ingenting, somna om, sova en halvtimme, osv,
fram till klockan ~1030 då jag gav upp hoppet om att sova.


Vid 1445 åkte vi ner till Glysis, mötte upp Forslund och
kollade på hockey.
Personligen tyckte jag att det var rätt lame match,
hände inte allt för mycket.


Men nu är jag hemma, slängt i mig
två portioner tacos, (var stolt nu David!!!),
och ska snart ta en snabbdusch, igen, och sedan
göra mig klar för att åka och jobba på Gossip.
Är nästan mer nervös denna gång mot för vad
jag var sist!

NÅJA!
GL & HF Jennifer.
Thx.

Inga kommentarer: