tisdag, december 07, 2010

Oj oj oj

Igår åkte jag in till stan för att fixa datorn.
Eller ja, låta David fixa min dator, haha!

Vi gick till Calle och köpte ny cpu-fläkt, eftersom min har varit paj,
i cirka ett år, ehehe!
David fixade även formateringen, eftersom jag blev trött och sov, hihi!
Fnitter, fnitter, fniss!

I morse klev jag upp 0920, tog stadsbussen och åkte ner till stan.
Åt frukost inne på fyren, och tog sedan 28:an hem till Njutånger.
Duschade och fixade, satte mig på en buss till stan vid 1230.
Gick till Vuxenpsyk och pratade på lite.
Min läkare fixade även tid på SOC åt mig, så dit ska jag nästa fredag.

Efter vuxen gick jag till Game och hämtade ut två Cataclysm, collectors edition.
Kände mig något nördig, hehe!
Åkte sedan till David och gosade lite med honom, för att sedan fixa det sista på min dator.
Gick återigen till Calle för att lämna pengar för fläkten, och köpte ett till minne, tjoho!

Medans vi, eh.. David fixade de sista uppdateringarna på datorn så kikade vi på hockey!
Djurgården vann mot Luleå med 4-1, tjoho!

När matchen var klar så hämtade pappa mig! Snäll papi!
Så nu sitter jag hemma och degar sönder, hehe.
Är jävligt trött, tror nog att det blir en tidig kväll/natt.

På fredag händer det mycket!
Ska klippa mig, lämna in papper till försäkringskassan om UGA,
och sen på kvällen ska jag på Dildoparty, haha!

1 kommentar:

Josefine sa...

Haha tagga dildoparty :D