måndag, december 27, 2010

Mellandagsrea in my ass

Karro ringde och väckte mig klockan 1221 idag,
berättade att hon stod och väntade på bussen
på väg in till stan.

Jag kliver upp och gör mig i ordning,
tar 1305 ner till stan för att köpa nya kläder på rea!
TRODDE JAG..

Min första prioritet var en ny jacka,
eftersom den jag har inte är den stiligaste,
och dessutom har den börjat gå sönder.
Tror på fan att jag inte hittade en jävla jackjävel.
Hittade en som jag tyckte var snygg,
men självklart inte på mig!
Träffade senare på Linn och Sandra,
såg att Sandra köpt jackan jag var intresserad utav,
och självklart passade hon i den!
VARFÖR PASSAR INTE JAG I SNYGGA KLÄDER?

Karro, Niklas och jag gick in i alla affärer,
vissa fler gånger än andra.
Det jag fick ihop var:
Ett par tights, ett armband och två par trosor.
Yeaj..

När vi ÄNTLIGEN var klar vid 1655
så skulle Niklas och Karro hämta ut biljetter till bion
och sedan käka på Hot Chili.
Eftersom min mage inte kan hantera thaimat så jävla bra
så drog jag till Jambo och käkade en macka i stället, haha!
CHICKEN CURRY!!!

När jag suttit och degat inne på Jambo i en halvtimme
så gick jag över till Brunos och solade en snabbis.
Mycket pengar, för lite tid, men jag orkade inte sitta
kvar inne på Jambo, och inte heller ställa mig och vänta på bussen.

Nåja...
Mellandagsrea in my ass..

Inga kommentarer: