tisdag, december 14, 2010

Meh

Vilken jävla tur att jag hoppade över träningen igår!
Har fett ont i halsen idag, och är snorig som ett svin.
Vågar knappt andas med näsan för att det känns som att
det ska komma ut snorbubblor ur näsan!

Men jaja.
Ska göra en rejäl snytning och sedan ringa Karro.
Blir nog en fin promenad runt Snäckmor idag också.
Snacka lite skit, och bajs, haha!

Hoppas hon är vaken nu bara.
Igår var hon inte så vaken när jag ringde, haha!
Blev jätteförvånad över att jag var mer vaken än henne.
HELT SJUKT!

Efter promenaden ska jag in till stan.
Ska på arbetsförmedlingen, och se en film?!
Sucks.. Antar jag.
Men sen ska jag till min fina David, hihihi!
Blir alldeles fnissig när jag tänker på det!

Men nu måste jag dricka vatten, är fett hungrig,
men kan inte äta förens jag har varit ute och gått!