söndag, december 12, 2010

HELGEN

Fredag: Bestämde mig för att åka ner till Gävle
för att äntligen träffa Riduzh.
Vilket jag fick för mig att göra utan att veta när tågen gick!
Men som tur var gick det ett tåg så att jag var framme 2117.
Fett fint.

Drog på en förfest, hängde där ett tag,
men drog efter ett tag till en annan fest, men hippietema!
Haha!

Det första vi ser när vi kommer fram till lokalen (vid 23-tiden)
är att en brud står utanför och spyr, haha!
Bra jobbat utav henne, tyckte jag!
Vi går in och yrar omkring lite, vad jag vet.
Hittade en skön soffa att sitta och dega i alla fall!

Vi är där tills typ.. 3 eller nånting, då folk börjar dra.
Riduzh ringer en vän som ska hämta upp oss, och vi ska börja röra oss mot centrum.
Efter att gått omkring i en kvart eller något sånt så märker vi
att vi gått runt i en cirkel.
Men till slut hittar vi, eller ja.. hon rätt!
Jag gick ju bara efter och försökte se vart hon satte fötterna, hehe.

Väl hemma hos henne så lagar kvinnan något otroligt gott!
Minns dock inte vad det var nu, men fy fan!!!
Så jävla gott, mums!
Vi somnar nog rätt fort när vi väl la oss, tror jag.

Lördag: Hade tänkt ta 1308 tåget hem,
men eftersom vi vaknade omkring 1245 så kunde jag ju glömma det, haha!
Fick vänta tills 1511 tåget, vilket var tur, så att vi hann käka frulle!

Tågresan hem var pain in the ass, men det dög väl,
eftersom jag fick pizza när jag kom hem, wiho!

Senare på kvällen drar jag in till David.
Vi åker till Delsbo för att se när Jansson och hans band spelar
på folkan.
Det var någon slags coverband-tävling.
Synd att dem inte hann spela klart bara.
Tävlingen avbröts på grund av att det blev slagsmål, haha!
Låg lite blod här och där!



Allt jag kan säga är att jag har haft en jävligt rolig helg!
TJOHO!

Inga kommentarer: