fredag, december 31, 2010

101231

Pappa väckte mig 1040,
vad det nu skulle vara bra för..

Har inte pallat ta mig upp ur sängen,
bara ligger och hostar sönder och snorar.
Inte får jag upp nå slem ur halsen heller,
det sitter där det sitter, så jag får bara kväljningar..

Men jag måste väl kliva upp nu,
hunden går och gnäller sönder, nuhu.
Dessutom är jag jävligt hungrig.
Så det får bli en promenad, sen frukost!
Ska nog dricka lite (mycket) varm oboy!

I kväll så blir det att åka in till stan,
men det blir nog inte så mycket drickande för mig.
Köpte dessutom bara två cidrar och en öl.
Känner mig inte sugen på att bli full heller.
Är rätt så less på det ruset, eh..

MEN NÄ, kliva upp!
Dra på min tights och shorts, en varm tröja
och kanske en liten liten runk.
Nej, men en skoteroverall, HÄHÄ!

Jag hoppas SOC har skickat pengar
så att jag kan köpa nytt busskort idag.

Inga kommentarer: