torsdag, november 25, 2010

What the fu...!

Drog in till Bockarna igår med Karro, Jossan och en massa brudz.
Hade druckit två öl innan jag drog in.
Köpte en drink. Köpte ytterligare en till,
betalade med en 50-lapp för en 29:-,
fick 71 spänn tillbaka, lol! Nöjd som fan.
Köpte en shot, haha!

Sen efter det blev allt kaos.
Sprang från Bockarna. Allt muckade.
Ringde till slut André som snällt betalade in mig igen.
Fick tag i en till drink. Och en till drink. Och en till shot.

[..................]

Vaknade 1330 idag, skulle vara på AF 1400.
Kliver upp, drar på mig kläder, kissar och borstar tänderna.
Inser att mina ögonvitor inte är vita, utan gula, lol.
Ser verkligen förstörd ut.

Går ut på parkeringen på Sandvalla i hopp om att bussen inte gått.
Ser en gubbe, frågar honom om han sett bussen åka förbi,
det hade han inte, men sa att om jag skulle på stan kunde jag åka med honom.
Tackade ja, och åkte ner med honom.
Visst blev jag otroligt nojig, men jag ville verkligen inte komma försent.

Kommer fram i tid, snackar med de två jag skulle träffa,
får papper till försäkringskassan, så den 10de börjar jag förmodligen få pengar.

Gick ner till Telia och fixade nytt SIM-kort till mobilen,
eftersom jag hade lyckats bryta sönder det i natt.
Klockan är 1450, bussen går 1525, så jag sitter inne i Guldsmeden och häckar.

Hoppar på bussen som är fullsmockad, hatar sånt skit.
Får sitta bredvid någon random, vilket är hemskt när man
mår som en apa, känner sig sliten och anar att man stinker
bakfylla, ångest, och.. ja...

Är hemma nu, käkade en macka och drack lite oboy.
Fett gott.
Inte käkat sen igår, och då åt jag två köttbullar och lite makaroner.

Förstår inte hur jag kan stå på benen idag, men nåja.
Jag är väl helt enkelt stenhård.

Inga kommentarer: