måndag, november 01, 2010

Sömnlös, igen?!?! JA!

Börjar bli less på min sömn, som jag knappt har, eeeeh?!

Måndag - Tisdag = 3 timmar.
Tisdag - Onsdag = Dygnade.
Onsdag - Torsdag = 2 timmar.
Torsdag - Fredag = 4 timmar.
Fredag - Lördag = ca 4 timmar.
Lördag - Söndag = 1 timme.

Alltså har jag bara sovit ca 14 timmar denna veckan.
Läste precis att man BÖR sova minst 5 timmar per natt,
och max 7 timmar.

Nu är klockan 0435.
Om cirka 5-6 timmar kommer mamma hem och ska väcka mig.
Jag är inte ett dugg fucking jävla trött.
Visst, jag gäspar lite, men huvudet och kroppen är igång för fullt.
Och jag vet, av erfarenhet, jag kommer inte kunna somna om jag lägger mig nu.
Det går bara inte.

Vad fan ska man sova för?
Varför kan jag inte sova?
Varför känner jag mig inte otroligt sliten?

Inga kommentarer: