lördag, oktober 23, 2010

Vit månad = Failed

"Äh, jag tar ett glas vin med mormor och mamma."
.
Känner ingenting, tänker att jag kan ta ett glas till
och verkligen smygdricka bara. Vill inte bli full.

Självklart uppstår samma visa på det glaset.
Alltså...
Vin är livsfarligt.
Jag har nog aldrig varit så här full som jag blev ikväll.
Jag såg till och med dubbelt. Allt rörde sig.

Ska spela gitarr för mamma och mormor.
Letar stämmdosan, ramlar ner i sängen.
Känner illamåendet och håller på att spy.

Kunde knappt borsta tänderna, fick bara kväljningar.
Går ut för att frysa och nyktra till.
Känner inte kylan, men ser hur jävla kallt det är ute egentligen.

Vaknade för en timme sedan med världens sämsta andedräkt,
världens huvudvärk.
Försökt somna om, men det går inte.
Jag har en sån jävla fittig ångest.
Ångest över att jag skakade hand på att vara nykter
i en månad och bröt det.
Ångest över hur jävla dum i huvudet jag är.
Ångest över att jag bara förstör allting.
Fy fan vad jag hatar mig själv.

Inga kommentarer: