måndag, oktober 04, 2010

SUPER-DUPER-HELG!

Fredagen minns jag inte så mycket av,
kom in till stan vid halv tolv i tror jag.

Lördagen spenderade jag först med Karro och ett gäng brudar hemma hos Åsas pojkvän.
Vi festade (oväntat? festar nästan 3 gånger i veckan!!!) ((börjar känna mig ganska tragisk)),
körde en hel del ölspel, kacklade och skrattade!

Senare på kvällen drog vi till nästa fest,
hinner bara komma in igenom dörren och vi har i princip flippat ur totalt!
Men kul hade jag!

Jag minns inte vilken tid, men nån gång så hämtade P-O, Hedde, Jansson och Forslund upp mig.
Vi drog till Harning, och tydligen så ska jag ha däckat där, vad jag har fått höra.
Forslund ska ha ställt en massa skor på mig under den tiden, men nåja..
Jag har inget minne om hur länge vi var hos Harning, eller hur länge vi åkte omkring i bilen,
jag mådde i alla fall bra, kanske var ganska gnällig, BUT HEY!
What do you expect off an drunk girl?

0045 tror jag klockan var när vi insåg att vi inte skulle hitta någon fest,
vad jag vet så blev jag ledsen över det, för jag ville fortsätta festa!
Och anledningen till att jag ville fortsätta festa var nog på grund av att Jossan
bjöd mig på sprit!
Ge mig sprit, och jag festar trots att energin inte finns kvar!

Jag och Hedde drog hem till honom, han slängde mig i sängen
och vad jag har minne av så fick jag känslan av att han bara ville att jag skulle hålla käften
och somna nån gång, haha!
Jag fick i alla fall lasagne och började (enligt mig själv) nyktra till.
Vi såg filmen Revenge of the Nerds, och efter det sov vi ganska fint.

Tydligen ska Hedde ha väckt mig tidigt på morgonen,
jag kollade klockan, insåg att den var nio,
gav finger till honom, vände mig om och somnade igen.
Haha, vilken jävla surbitch jag är!

Anyway.. Jag har haft en jävla bra helg!
Jag är otroligt glad över att jag fick festa med min kära vän Karolin!
Vi måste börja ses mer!


ORKAR INTE SKRIVA MER NU!
HATERS GONNA HATE!

Inga kommentarer: