tisdag, oktober 19, 2010

Ouff

Lyckades kanske få 45 minuters sömn i natt.
Mår som en jävla apa at the moment.
Jag mår så jävla illa. Blä!
Hatar morgon illamående, illamående då man knappt har sovit.

Tvingade i mig frukost i alla fall, så förhoppningsvis mår jag bättre
när frukosten har lagt sig.

Klockan 0922 åker jag in till stan och säljer en massa jävla spel.
Gör ont i hjärtat över vissa spel som kommer att försvinna,
men jag har inte spelat på länge, och jag är i mer behov av pengar än
att spela tv-spel just nu.
Förhoppningsvis så kan man få in en liten fin slant!

1 kommentar:

Josefine sa...

Haha man blir aldrig nöjd helt enkelt med andra ord! Skulle varit bäst om det bara fanns en "mall" som alla kunna ha använt så allas såg likadant ut :p men grymt tråkigt skulle det dock ha varit..