fredag, oktober 01, 2010

HEJ TITEL

Tisdag: Drog till stan och hängde med Hedde, Jansson och P-O.
Åkte bil lite överallt.

Onsdag: Jag och Hedde drog ner till Bockarna för att träffa
Jansson, Alex, emmh.. En massa folk!
Kom dit nykter, men på något vänster lyckades jag bli rätt så full ändå!
Eller ganska så full.. kanske...
Hade roligt i alla fall, vad jag kan minnas!
Men jag har även en känsla av att jag kan ha lyckats göra bort mig ganska rejält.
Efter bockarna så drog jag, Hedde och Jansson till Harning, och efter det drog vi hem.

Torsdag: Vaknar och mår skit.
Inte bara bakfull, utav även världens ångest.
Jag vet inte varför dock, men jag mådde fan inte OK!!!

Nåja.
Shit happends.
Har fortfarande inget internet, så jag sitter på fucking mobilt bredband fortfarande.
SUGER KUK!!!!!!!

Inga kommentarer: