onsdag, oktober 27, 2010

"BEST DNB BEATBOX"

8 kommentarer:

Jenny sa...

Svar: Oj, ja vilket objektiv använder jag...jag har dock inte kameran här, men ett vanligt objektiv är ju på kanske 18-55mm..tror det här va på nånting med 70-200mm eller nått liknande (:

Anonym sa...

Kissekatt! :) lyckades jag se ut som en kisse då?

Jia sa...

Hej!

Ja, den halsduken är mycket mysig och håller en varm och go:)

fanny sa...

vinnaren är utsedd, kolla om det var du som vann :)

Charlotte Lagergren sa...

Vill du hamna på bloggtoplist? kommer välja ut 3 st bloggar som kommer att länkas, med mera ;D
Gå in på min blogg o lämna en kommentar, så är du med o tävlar :)

Cicci Bengt sa...

sv; Ja den bilden är väldigt cool. :)!

Nej, det är det verkligen inte! Jobbigt som fan. Tack! Det hoppas jag också. En vacker dag så.. :)

elin amour [en störd jävel] sa...

Tjenamors där!
Tänkte kika in och säga hej :)
Hur är läget ?

frida sa...

Hej! Jag kikade in på dig fotoblogg. Vilka fina bilder du tar! :D Jag är själv ganska fotointresserad :)