lördag, oktober 09, 2010

101009

Var i stan från onsdags till fredag kvällen.
Åkte hem, gick ut med hunden, gosade lite med henne i soffan och kikade på tv.
Hoppar in i duschen.

Mamma, Maddis och Johanna kommer hem hit, så jag dricker lite vin med dem,
och äter päronhalvor med after eight, lite glass och grädde.
Tog 0100 bussen in stan, försökte väcka Hedde hemma hos Jansson.
Men vi insåg att det inte var någon idé.
Jansson bäddade ut så att jag också kunde sova över där. ÅH, SÅ SNÄLL!

Sov inte mycket den natten, men det var fan jävligt värt att åka dit!

0515 vaknar Jansson och det första han säger är:
"Jag är fan hungrig nu."
Så jag fick den STORA ÄRAN att göra rostade mackor till Hedde och Jansson.
Nåja, tydligen blev mackorna bra i alla fall, så jag antar att jag gjorde ett rätt bra jobb,
trots att jag är kvinna!

Vaknade vid 12-tiden och tog sedan 1315 bussen hem.
Så nu sitter jag är hemma i lilla Njutånger och väntar på att mamma ska bli hungrig
så att vi kan käka pizza!
MUMS!

Inga kommentarer: