tisdag, juli 27, 2010

TRÅKLISTA

1. Var och när vaknade du i morse?
I min egna säng klockan 10:15!

2. Sover du naken eller i pyjamas?
Trosor! Om jag inte sover hos kill-kompisar, för då behåller jag t-shirten/linnet på!

3. När grät du senast?
Jag vet inte.
Jag har jävligt svårt att gråta nu förtiden!

4. Vilken är din senaste lögn?

Att jag inte gjorde det!

5. När var du senast naken och vart?
Idag, utanför duschen, och i duschen!

6. När och från vem fick du ditt senaste sms, vad stod det?

Av Emma, "I will!"

7. Vad ville du bli när du var liten?

Stuntkvinna.....

8. Om du skulle befinna dig någon annanstans just nu, var skulle du vilja vara då?
AMSTERDAM MED MINA DUDES!

9. Vilket är ditt bästa fyllekäk?

Jag brukar inte äta när jag är full, men sist åt jag en korv,
och det var fan ovanligt gott!

10. Vad gör du just nu?

Lyssnar på Henry Bowers, diggar i takt med musiken, chattar och avslutar denna lista!

Inga kommentarer: