måndag, juli 19, 2010

Fuck forever

Kan det kanske inte regna igen? Precis som det gjorde på Bjuråkersstämman?

Vilken jävla underbar dag det var förresten!
Jag är jävligt glad över att jag drog dit.
Skönt att få slippa Hudik ett tag och få vara på ett nytt ställe!
OI!

Det var så mycket som hände den där kvällen, haha!
Olle, jag och Hedde drog till.. emh, någon i Bjuråker!
Kände inte en jäkel där förutom Norman.
Efter ett tag drog jag och Olle för att se när Tre ögon i Bäcken spelade.
Mysigt! Olle och jag satt och diggade och var glada!

Hedde kom fram och vi drog iväg nånstans, han fick en korv av en pojke...
Ja, inte på det sättet som det låter, utan en varmkorv!
Snällt!

Hedde och jag drog tillbaka till TÖIB och Olle.
Efter en liten stund fick jag och Hedde för oss att gå omkring,
vilket resulterade med att vi... LA OSS I GRÄSET OCH KOLLADE PÅ MOLNEN!
Haha!
Jag fick en ont-i-njurarna-attack, Hedde tyckte att jag var rolig för att jag hade ont, vilket till slut ledde oss tillbaka till TÖIB och.. en försvunnen Olle!

Hedman och jag började leta efter Olle,
och inte nog med det började det att spöregna!
Jag blev otroligt tung, kan gissa på att min långärmad vägde minst 5 kilo!

Efter cirka en timme, kanske lite mer, så ringde Johan och berättade
att han hade funnit Olle! (jag går inte in på vart han blev funnen)
Johan och jag dansade i regnet och plaskade runt!
Hedde, jag och Olle drog till Heddes moster och sov i ett tält.
Jag somnade omkring 0730.

Det sista jag hörde var en liten pojke som sa:
Jag vill titta i tälet!
Och det första jag hörde klockan 1000 på morgon var samma pojke, som skrek:
JAG VILL GÅ IN I TÄLTET OCH TITTA!!!!!!!!!!

God natt.

1 kommentar:

emelie sa...

BAH!? har min blogg inte funkat!?!?