lördag, juli 31, 2010

Breath

Nu är jag hemma från Söderhamn.
Kändes verkligen skönt att få åka dit och träffa Mohammed.
Nästa gång åker jag nog lite tidigare på dagen så att vi hinner göra mer!
Dock klagar jag inte på det vi gjorde!
Pratade, rökte tusen cigg, kändes det nästan som, och spelade LoL.
Jag fick även sockerkick när jag drack coca-cola.
Sällan jag dricker cola nu förtiden!

Var meningen att jag skulle käka tacos med Lotta ikväll,
men när hon berättade att hon kände sig febrig som kom jag på
att jag är för fan sjuk!
Inte så farlig sjuk, men det håller på att "slå ut" nu.
Börjar känna mig slemmigare och snorigare,
och jag kände att jag kanske inte bör åka dit och smitta ner lilla Stella!
Skulle få så dåligt samvete om hon blev sjuk på grund av mig!

Nåja..
Snart blir det köttgryta, OIIII!




You don't believe what you don't see
Each grain of sand beneath the sea
You have no faith in a dream
Fade into the landspace, unseen

In a field of weeds, killing time
A winding river rushes by
All the while you seem to be going blind
A cold numb grey in your eyes

Breathe in, breathe deep
A lifetime is too long to sleep
Staring at lightning won't keep you warm
You hear the thunder, but can't get out of the storm

1 kommentar:

sundstroem sa...

Förhelvete människa!!!!? vart har du fått Gonzotröjan ifrån? jag vill också HA!