torsdag, juni 17, 2010

Concerta 36mg

Just ja, hämtade ju medicinen idag!
Min läkare hade skrivit ut tre burkar concerta, OCH JAG FICK ALLA GRATIS!
WIHO! Jag är fett lycklig! Var skiträdd att det skulle bli svindyrt.
Nog för att mamma gav mig hennes kort, men jag vill inte att hon ska betala min medicin ändå, speciellt inte när den är så dyr som den är!
Har sammanlagt fått cirka 7 burkar gratis nu!
Olyckligtvis kommer jag att få betala nästa burk om tre månader.
FÖRHOPPNINGSVIS, så har jag något slags jobb/praktik då!

På tisdag ska jag till vuxenpsyk, ÄNTLIGEN!
Förhoppningsvis så kommer vi igång med min utredning då.
Vore så skönt att få det gjort!

Ska verkligen försöka få fram att jag inte klarar av min ångest längre också.
Hon som jag träffar (en läkare) är lite liksom.. ja, hon är jättebra, men samtidigt så har hon ett sätt att kunna ändra ens problem så att dem inte ser så farliga ut.
Hatar det, men som sagt, hon är jätteunderbra annars!

Nu ska jag nog ta en liten kvällspromenad med min underbara hund!


1 kommentar:

emelie sa...

högkostnadsskydd <3