söndag, juni 27, 2010

Pass this on


Åkte ut till Oxskär igår!
Det var skönt att få komma dit ut, trots att man fick stå ut med en hel del rastlöshet!
Testade även att dricka Bloody Mary, tyckte att det smakade som ravioli!
Tjänade även 150:- igenom att klara ut en cast coaster level fyra.
(en sån här sak)
Eller ja.. Jag skulle få 100:- av Karros mamma,
jag antar att hon inte trodde att jag skulle klarade det!
Men Robert gav mig 50:- i alla fall! Får väl se om mina 100:- dyker upp!

Idag har jag legat ute i solen, försökt få lite solbränna, har lyckats lite!
Åh, så stolt jag blir, haha!

Har nog sammanfattat allt ganska bra nu.

Hej, jag använder alla effekter som finns! Nästan..
Bara när jag har tråkigt.. HEHE!




I'm in love with your brother, what's his name?
I thought I'd come by to see him again

Inga kommentarer: