onsdag, juni 09, 2010

100609

Är hemma från stan nu!

Mötte upp Lotta på stan och åt en tacotallrik, dock åt hon en chickencurry-macka, haha!
Blev sur när vi såg att dem hade höjt priserna inne på Jambo!
Efter det så gick vi runt på stan och kikade lite, hälsade på min lillebror på Boa.
Vi drog upp till Lotta, spelade lite Mortal Kombat, klippte klorna på Bill och gick sedan till Ica Maxi.

När vi hade varit klart på Ica Maxi så hade Jesper slutat, så Filip och jag åkte och hämtade upp honom vid Boa!

Sitter hemma nu, bror kom precis in och sa:
"Det är länge tills du fyller år va?"
"Ah, det är det!"
"Hmm.."
Han går iväg och kommer tillbaka med något i handen och säger:
"Ja, det är det väl lika bra att jag ger dig den här nu då!"


Åh, jag blev så glad, hihi! Så nu hänger min kära John Marston vid sängen!
Oh, nu kan jag sova tryggt! (no offense Filip!)

1 kommentar:

emelie sa...

fan vad jag hatar att klippa klor.