söndag, maj 16, 2010

100516

Igår var det väldigt varmt och skönt!
Låg ute i solen från.. emmh, jag vet inte, till cirka 16!


Vid 17 kom Lotta hit och käkade tacos med oss, hihi!
Det var mysigt!
Lotta fick lära sig att köra automat!

Vi åkte hem till Lotta, åt lite godis och spelade Mortal Kombat, wiho!
Älskar det spelet!
Senare gick vi ner på stan, men vi kände inte en enda jävel där!
Drog till en fest där lite folk var, satt och skrattade och hade kepstävling!
(vem som lyckades träffa kepsen på någons huvud) Dock var det bara jag, Forslund och Hedde som tävlade, och självklart så vann jag, WIHO!

Lotta och jag blev hungriga vid 0030, så vi åkte hem till henne igen och käkade och somnade väldigt fort sedan, haha!

Vi åkte hem till mig idag och gick ut med hundarna, synd att det var sånt tråkigt väder ute idag.
Dock blev det fint när Lotta skulle dra, JÄVLA FASONER ALLTSÅ!!!!

Nåja. Jag är trött!

Inga kommentarer: