söndag, maj 09, 2010

100509

Jag har väldigt mycket i mitt huvud, men väldigt lite att skriva om ändå.
Jag vill skriva långa inlägg. Beskriva mina dagar, men jag kommer aldrig för mig att göra det.

Idag har jag i alla fall eldat en massa på gården, woa, jag är en cool brud!
Sen har det inte hänt så mycket.

Tog skönaste duschen för ett tag sedan dock!
Mysbelysning, och perfekt värme på vattnet.
Jag ville verkligen aldrig sluta duscha, tvålade in mig två gånger, haha!
Det var så underbart skönt. Jag hade verkligen förtjänat att få stå där ett tag och njuta!

Drar förmodligen in till stan i morgon, måste köpa något värmekletmojsskydd till håret.
Måste börja sköta om håret bättre om jag nu vill få långt hår igen, haha!
Har lust att klippa en frisyr, men jag hittar aldrig någon frisyr jag fastnar för.
Irriterande.

Ät bajs.

Inga kommentarer: