torsdag, maj 06, 2010

100506

Gårdagen var helnice!

Drog hem till Winlund och drack med honom, Alex och Hedde.
Gick sedan ner till Bockarna, där det kändes som att jag kände varenda en nästan, haha!
Vid ett så började vi gå mot Winlund, men Alex tyckte att vi skulle åka till Statoil.
Så han ringde taxin, vi hoppade in, och Hedde var en jäkla surgris just då!
Men så fort han satte sig i taxin igen med en korv så blev han lycklig igen!
Hade verkligen skittrevligt och skitroligt!

Har även fått två roliga kommentarer på senaste tiden.
En av Karros pojkvän Niklas:
"Du går som en kille! ... fast när du kommer närmare så ser man att du är en tjej!
Du går helt obrydd!"

Och igår av Winlund:
"Jag tar inte dig som tjej, för mig är du en grabb, och när jag tänker på det så känns det så jävla sjukt!"

Haha! Jag blir bara glad av att höra sånt! :D

Inga kommentarer: