måndag, april 19, 2010

100419

Har varit hos Lotta med Shiva idag!
Vi började med en promenad mot Sandvalla för att hämta min ryggsäck som jag glömde hos Hedde.
Bill hoppade nästan på Shiva hela vägen från Solbågen till Sandvalla, och tillbaka, haha!
Shiva var så inne i alla nya luktar att hon inte ens märkte lilla Bill, hihi!
Bill försökte även att imitera Shiva då och då, haha, såg och lät jätteroligt!

Efter att vi gått våran mysiga promenad så lämnade vi hundarna i lägenheten och kikade lite på dem igenom ett fönster innan vi gick vidare till Ica.
Vi köpte lösviktsgodis för 70:- (vi kanske åt 10 godisar var under hela kvällen), och en cola.
Gick tillbaka till lägenheten och kikade på Biggest Loser.
Och jag håller bara med Lotta, det känns så bra att äta tjockissaker medans man kollar på jätteöverviktiga människor svettas och kämpa för att gå ner i vikt, haha!
Men man blir även sugen på att börja träna.

Funderar på att börja så fort jag och Filip har fixat lägenheten.
Hoppas verkligen att vi får pengar från arbetsförmedligen sen, och jag hoppas också på att vi får en lägenhet på Solbågen!
Det vore helt underbart!

Inga kommentarer: