tisdag, mars 23, 2010

Kukhorajävlafitta

Haha.

Fan alltså. Trodde jag skulle kunna hålla humöret uppe lite längre, men icke.
Idag är jag verkligen apatisk, men också hatisk. Det växlar fram och tillbaka.

Idag hatar jag alla människor som är lyckliga.
Jag hatar alla som är så där äckligt nykära.
Jag hatar alla som orkar bry sig om sitt utseende.
Jag hatar alla som har lyckats med något i sitt liv.
Jag hatar alla er.

Jag hatar människor som tror att vi finns och fyller en mening.
För det gör vi inte. Vi människor bara förstör.
Jag hatar hur vi är beroende av elektronik och bekvämligheter.
Jag hatar hur allt handlar om pengar.

Idag hatar jag att leva.
Jag hatar att vara här.
Jag känner mig så jävla ensam idag. Känns som att ingen förstår mig.
Att det inte finns någon som vill sätta sig ner med mig och bara prata om hur vi hatar allt.

2 kommentarer:

caughtinspace sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
caughtinspace sa...

Vilket sammanträffande. Hade jag haft en blogg hade jag också skrivit något sånt där "destruktivt?" som gör att folk får magknip när de läser det... Denna dag är skit, så är det bara. Jag har bara spekulerat kring om det är vädret som orsakat det... Orsakar väder panikångest, liksom... Eller är det bara för att man går under någon skum kommunikativ frekvens som man känner sånt. Blablabla. Blabla. bla bla. o rly? -Y. Skickar måbra-tankar. [FILE ATTACHED; mabra.exe]