måndag, mars 29, 2010

I am the spiritual shepherd

Jag har så mycket tankar i mitt huvud.
Så jävla mycket hat i min kropp.

Jag hatar mig själv för dem idiotiska val jag har gjort i livet.
Eller gör jag? Utan alla jävla misstag i mitt liv skulle jag inte vara samma person jag är idag.

Haha.
Hade jag lyckats bättre i mitt liv,
om jag inte hade varit så dum i huvudet och följt med honom in på hans rum?
Jag var för fan nio år..

Jag är äcklig.
Motbjudande.
Jag är en riktigt konstig människa.
Det finns så mycket jag ångrar, så mycket jag har sagt.
Så många som har tagit avstånd från mig, på grund av att jag har sagt det.

Det...

HUR I HELVETE, kunde jag tro att någon skulle förstå mig?
Ställa upp för mig, nu när dem visste anledningen till varför jag var som jag var.
Var... Är?

I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd
I am the spiritual shepherd

Inga kommentarer: