måndag, mars 15, 2010

100315

Det har hänt ganska mycket dem senaste dagarna sedan Filip och jag kom till Sverige i måndags!
Men dem dagarna som jag har mest minne från är dem senaste dagarna!

Fredag: Filip, jag och Jesper åkte in till stan, träffade Lotta och käkade på Jambo.
Sen gick vi på stan och kikade på lite kläder, hittade två t-shirts!
På kvällen drog jag och Filip till Stimpa för att dricka och mysa.
Hedde kom förbi, och sedan kom Olle, Norre och någon som jag inte minns namnet på.
Det var en skittrevlig kväll!

Lördag: Filip och jag åkte till Stimpa och myste.

Söndag: Filip åkte tillbaka till Norge.
Lotta, Jesper och jag åkte och bowlade, JAG VANN!
Efter det följde jag med Lotta hem och åt en jättegod gryta!
Vi spelade lite Labyrint och åt lite bullar, sedan fick jag skjuts hem av Lottas bror.

Måndag: Jag åkte in till stan för att träffa Lotta.
Vi gick runt lite på stan, hittade en linne, hihi!
Efter det fikade vi på JAMBO! Mmm, favoritplats!
Jesper kom dit och jag åkte hem med honom, Lotta drog till Jennie!

Och nu ska jag gå ner och lära mig att sticka, haha!


3 kommentarer:

Mamman sa...

Du kunde ju redan sticka duktig "kicka"

Anonym sa...

håller med mamma
kram mormor

Anonym sa...

Det var ruskigt trevligt ända in i sista sekund innan vi somnade på freda! HÄHÄ <3

/Fili