söndag, februari 28, 2010

WoW-prat

Det har kommit så jävla mycket snö här. Dock har det inte varit så kallt, vilket är tur.

Körde ICC 10man igår, vi fick ner Festergut, och Rotface till 4%.
Så på måndag fortsätter vi. Känns skönt att ha en raid-fri dag idag.
Har i princip bara raidat sedan jag joinade The Redemption.
Skönt att man får chansen att raida så mycket, men det blir också segt när man gör en massa onödiga whipes.
Då man VET att man kan klara det, men Guild-leader: "Whipe."
Det börjar bli otroligt ledsamt. Får hoppas på att vi får ner Rotface på måndag, annars kommer jag att bli skitless och typ... Ja, skrika!

Jag har inte heller fått något nytt gear. Bara Honored-ringen i ICC.
Däremot fick jag Red-proto drake igår! Fett nice. Dock är det många som har den nu, så jag hoppas på att snart få Green-proto drake ^_^


Dansar lite i ICC10 ^_^



















Ibland är vissa personer sega,
så där har man lite picknick medans man väntar.

















Duktiga!

1 kommentar:

Chris sa...

Pissråtta alltså. Kul namn. Jag behöver ett nytt namn. Byter och byter men alla suger. Jag har ingen fantasi :(