måndag, februari 01, 2010

VARFÖR SKA MAN HA EN RUBRIK?

För fyra timmar sedan skrev jag på min Facebook-status:
"Fett skönt, är ledig heeela veckan!"
Nu är det inte fett skönt längre.
Jag känner mig... helt tom.
Ångesten kommer i vågor, och huvudet dunkar till och från av irritation.
Vad beror ångesten? Varför känner jag mig irriterad?

Veckorna jag jobbar så är jag konstant stressad.
Försöker alltid ta det lugnt när jag kliver upp, men fem minuter innan jag ska går det inte att ignorera stressen.
Jag känner mig oförberedd att jobba. Jag måste gå på toa minst fem gånger, och är på gränsen att börja grina.
När jag kommer in på Statoil försöker jag att dölja hur jag mår, men så fort jag hör "Gör det Jennifer" så känns det som att någon hugger mig mellan skulderbladen.
Jag har alltid ont i hela kroppen när jag kommer hem.
Ibland så gör jag allt för att Filip ska bli arg/ledsen, för att jag ska kunna må bättre. Men alla vet ju vilket resultat det ger,
att jag efter ett tag inser vad fan jag har gjort och får skitdåligt samvete.
ALLTSÅ... VAD FAN?!?!?!

Jag kan inte jobba... jag kan inte vara hemma och försöka ta det lugnt utan att må skit?!
HAHAHAHAHHAA......

Inga kommentarer: