måndag, januari 04, 2010

Göteborg

Ja ni. Det var svårt att få tag på biljetter till Norge, så just nu sitter jag "fast" i Göteborg hemma hos Lotta.
Jag missar mitt arbetspass i morgon, vilket känns hur jävla sämst som helst.
Inte för att jag vill jobba, men för att jag fick ledigt i två veckor från jobbet.
Det har varit så otroligt svårt att få tag i biljett till Norge.

Först och främst för att jag själv inte kunde fixa det när jag var i Norge, med tanke på att när jag väl var i Norge så fanns det inget internet.
När jag kommer hem, så fanns det inget heller.
När jag väl finner en dator med internet - så finns det inga biljetter..
Det suger så jävla hårt! Jag känner mig som ett svin...
Jag får så jävla dåligt samvete. Men det finns inte så mycket att göra åt saken.
Jag har till och med kollat bussar, vilket jag hatar att åka, men där var allt fullbokat också.

Så nu på onsdag så fanns det biljett till Norge i alla fall.
Jag önskar att jag bara kunde springa till Norge för att jobba mitt arbetspass.
Kommer förmodligen vara full med ångest och dåligt samvete i morgon.

Jaja.. Jag orkar inte blogga från en laptop just nu. Det är väldigt ansträngande, haha.
Dock vill jag ha en laptop, m-m!

Inga kommentarer: