tisdag, januari 19, 2010

Gaueiaoehae

I dag skulle jag ha jobbat, men det gjorde jag inte.
Igår innan jag skulle lägga mig fick jag otroligt ont i magen och började må jätteilla.
Jag försökte att koncentrera mig på att bädda, men till slut kunde jag inte stå emot längre.
Sprang på toa och sket som en jävla ko, sjukanmälde mig direkt efter.
Dock via sms, eftersom klockan var 00:45.
Började att må bättre efter ett tag, och behövde bara gå på toa en gång till efter det.
Tänkte att det var lika bra att stanna hemma ändå, uti fall att jag hade fått magsjuka.
Vilket jag inte verkat ha fått, och det är jag glad över!

När Filip kom hem från jobbet fick jag höra att Runa hade blivit sur över min sena sjukanmälning.
"Hon skulle ha hört av sig tidigare på dagen!"
Ja, precis. Jag kan ju se in i framtiden!?
Hur fan skulle jag veta att detta skulle inträffa? Jag hade ju ingen aning tidigare på dagen!
Och jag ville inte direkt gå och jobba heller uti fall att jag hade blivit sämre!
Stå och spy, springa och skita stup i kvarten. Smitta dem jag jobbar med, och dem som kommer in.
Blev så less när hon sa så. Trots att Filip berättade att jag hade mått bra hela dagen, tills det där inträffade.

Ja ja. I morgon åker jag till Göteborg. Ska bli skönt att få komma ifrån Norge ett tag.

Adjöken!

Inga kommentarer: