onsdag, december 02, 2009

Nordea

Alltså.. Jag kan inte logga in på min bank!
Jag har ALDRIG kunnat det! (den norska).
Jävla krångel med Nordea.
Först fick jag koden till mitt kort, efter 3 veckor.
Jag trodde den koden var till min säkerhetsdosa, eftersom jag fick dosan och koden i samma kuvert.
Självklart så lyckades jag då att låsa dosan, hehe.

Efter att ha väntat i 3-4 månader på mitt kort så åkte jag och Filip till Ski.
Där fick vi reda på att våra kort ALDRIG kommit fram, och därför skickats tillbaka till Nordea.
HAHA?! Irriterande..
När vi var där fick vi en kod till att kunna logga in på internetbanken. Fixade även min dosa.
Vi kommer hem, och jag kan inte logga in på internetbanken!
Fick en ny kod, då funkade det inte heller. Igår ringde jag Nordea och bad dem skicka en ny (får via sms), SJÄLVKLART FUNKADE DET INTE DÅ HELLER!
Blir så jävla arg.
Har ju en skuld på 2000 (hyra) till Robin efter att Filip och jag bodde i Oslo.
Det är ju inte så jävla lätt att betala den.

I morgon är Filip ledig, då ska vi åka in till Ski.
Jag börjar nästan känna mig som en stammis på Nordea i Ski, lol!
Är rädd för att dem ska börja tro att vi har snott korten, haha!

Aja.. Nu är jag inte lika arg längre.

HEJ DÅ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta ut pengar kontant på banken och betala din skuld direkt till honom
Kram Mormor

Lisyia sa...

Jo, jag har sagt att jag kan göra det, men han vill ha det på sitt konto.