tisdag, december 15, 2009

Mount Wroclai

Ja, det var lite svårt att somna i natt.
När jag väl somnade så sov jag inte många minuter, lol.
Första gången jag somnade och kollade på klockan så insåg jag att min sömn hade varat i 50 minuter.
Illa.
Så fortsatte natten också.
Vaknade vid flera tillfällen av att jag svettades och att det tryckte på lite i fispipen.
Men jag orkade för fan inte kliva upp och skita!!! Sömn vad mycket viktigare vid det här tillfället.
Jag är glad att jag valde att sova faktiskt. För jag känner mig bara lite trött i ögonen nu, men ganska utvilad i kroppen, och det som tryckte på i fisan har nu lämnat min kropp.

Jag sitter här nu, nyduschad och i bara trosor (oj, hihihihihihihi :$ :$ <- det där är en generad gubbe mor, far & mormor) och dricker te. Earl Grey faktiskt!
Saknar min familj lite, så jag dricker det för pappas skull, åååh, vilken underbar dotter jag är! Erkänn?

Längtar lite till jobbet faktiskt.
Jag kommer förmodligen bara stirra på klockan när jag väl kommer dit, haha!

JUST JA! Min dator startar inte!
Eller ja, den går igång och lyser så där häftigt blått, men det syns inget på skärmen!
Och ja, jag har kollat så att alla kablar sitter i riktigt!!! Förstår inte varför.. En del av mitt hjärta rasade ihop till en smulhög.

Jag byter samtalsämnen helt spontant, roligt va?
Får vi igång bilen idag så ska Filip och jag åka till Oslo, (vilka annars? jag och hamstern? lol).
Aja.. I Oslo så ska vi hämta ut en hemlig sak, hähähä!
Dessutom ska vi försöka hitta Filips radio till bilen.
Vi får hoppas på att Robin bor kvar i det fallfärdiga rucklet i Oslo. Hehehe.

Återigen - TACK AXEL!


And I know when time will pass by slow
Without my heart, what can I do?
You're in the halls the bell gives way to a larger swell
Without my heart what can I do - Oh, wroclai

And we grow fat on the charms of our idle dreary days
Seen the shadows grow, see an ominous display
With no alarm could we say - We'd have expected this way
Under stars have died give incent to play
Oh, wroclai

Inga kommentarer: