torsdag, december 24, 2009

Jag är så busig!

I söndags så satte jag mig på ett tåg från Oslo till Göteborg.
Jag åkte till min kära Lotta och hälsade på henne, Niclas och Bill.

Tidigt på måndagen så åkte vi mot Njutånger.
Min mor trodde att jag skulle komma hem den 26de, och det var absolut hemligt att jag skulle komma hem!
Men även hon fick en överraskning då jag satt i soffan när hon, pappa och Shiva kom hem.
Min lillebror var redan hemma och fattade inte riktigt när jag stod där i hallen, haha.

Jag är såååå busig! Hihi.

Just nu sitter jag hemma hos min mormor, min familj är i Ockelbo och firar julafton.
För mig är jul inte något speciellt, så ja.. Jag struntar lite i den, hehe.

Det är nu först som jag sitter vid en dator, med internet.
Dagarna innan jag skulle åka hem så hade jag och Filip inget internet, när jag kommer hem så fanns det inget där heller.
Min familj har varit utan internet i två månader!
Fucking Banhof. Har aldrig gillat dem.
Speciellt inte nu!

Nu förtiden blir man verkligen handikappad utan internet.
Punkt slut!
HEJ DÅ!

Inga kommentarer: