torsdag, november 26, 2009

Sömnlös

Jag saknar att ligga i min säng, i mitt rum, hemma i Sverige.
Där var det aldrig svårt att somna, buhu.



Jag går runt och är trött hela dagarna, men så fort jag ska lägga mig så blir jag pigg.
Sätter mig vid datorn för att försöka bli trött - blir trött på direkten, lägger mig i sängen - PANG POFF!
VAKEN!

ARGGHHAGJKHG!

Sist jag skulle jobba så sov jag inte en blund, inte ens minut!
Efter jobbet så hade jag varit vaken i 24h, och gick inte och la mig förens efter 43h.
UNDERBART.

Undra hur mycket sömn jag får i natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Att äta godis samtidigt som man försöker sova tror jag är omöjligt. Ett råd drick någon form av godnatte ell varm mjölk
Kram mormor

Lisyia sa...

Det är lugnt mormor! Den där bilden är gammal :)
Jag dricker bara te med honung på kvällarna. Ibland kan det bli oboy, men väldigt sällan!

Anonym sa...

Bra Jennifer,jag tar tillbaka min förra kommentar önskar dig lycka till med sovandet för det är viktigt, försök att vara vaken på dagarna.
Kram Mormor