onsdag, november 04, 2009

Dödssjuk

Åh nej, jag har svininfluensa, och är dessutom i en riskgrupp!
Jag har AIDS, cancer och astma...

Elakt skämt mot dem som har förlorat sina kära i svininfluensa, förlåt.

Men jag är fan dödssjuk.
I morse när jag klev upp kände jag mig bara trött.
Ställde mig duschen och kände hur tunga mina armar var. Jag blev anfådd av att duscha, lol!
Jag orkar knappt skriva på tangentbordet, blir helt sönderknullad i armarna.
Känns som världens träningsvärk, men samtidigt inte.

Filip blev förkyld i helgen, men han aldrig varit slut i kroppen.
Men jag känner mig helt förstörd.
Det är tjockt snor i näsan, har lite ont i halsen, och har sovit-dåligt-ont-i-huvudet.
Men jag bör ha sovit ut!

GAH.
Orkar inte vara sjuk.
Men jag ska nog dricka lite te nu och kolla på nånting från X-boxen.

Hej då.

Inga kommentarer: