tisdag, oktober 27, 2009

Tom tom tom tom tom tom

Varför skaffade jag en blogg?

KURSIVTEXT = MORMOR & MINA FÖRÄLDRAR FÅR INTE LÄSA
Just idag är jag ganska förvirrad.
Jag känner mig.. tom.
Mina känslor är avstängda och min hjärna är död.
Ja, okej, den är inte död. Men det känns nästan som det.
Jag antar att det beror på för lite sömn. Kollar man på mina ögon så är ögonvitan grå, och runt ögonen är jag blå.
HEJSAN HOPPSAN, ett rim!

Filip, Jesper och jag dissade Oslo idag och drog till Ski i stället.
Vi hittade en luftmadrass, två nya kuddar åt mig, och en internetmojäng.
Mojäng. Mackapär. En sån där sak.

Dock funkade varken Jespers bank-kort, eller mitt norska bank-kort, så Filip fick betala allt.
Ah just ja, Filip köpte en dörrmatta, haha! Han är så söt.
Luftmadrassen = 199 kr
Två kuddar = 169 kr
Dörrmattan = 10 kr. AWW.

Just nu sover Filip, och innan han la sig så sa han - "Ni får laga mat själva idag!"
Så ja, just nu sitter jag och funderar på ris, kycklinggryta och SALLAD. Mums.

JAG ÄR HJÄRNDÖD.
ÄTA.
HEJ DÅ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte läst den kursiva texten men jag hoppas att Du sover inatt
Kram mormor till Jesper också

Lisyia sa...

Duktigt! Det var en liten negativ text, och eftersom ni inte vill läsa den så förvarnade jag ;)

Kramar!
Jesper kramar tillbaka :)