lördag, oktober 10, 2009

Obesvarad kärlek

Jag har börjat fråga människor vad dem tycker att jag ska blogga om.
En tjej skrev till mig och tyckte att jag skulle skriva om obesvarad kärlek, så ja.. Nu ska jag skriva om det!

Detta är faktiskt en väldigt svår sak att skriva om, enligt mig.
Jag har aldrig varit kär i någon som jag inte kan få.
Om jag har varit intresserad utav en människa och märkt att han/hon inte varit intresserad tillbaka så har jag gett upp på direkten.
Jag tycker att det har varit onödigt att försöka få någon som inte vill ha mig.

Visst, jag har ju varit så kallad - dödskär i Nick Carter, när jag var 9 år och lyssnade på Backstreet Boys, och min "kärlek" till honom var ju verkligen obesvarad, haha.

Ja.. jag vet inte vad jag ska skriva om det här faktiskt.
Jag har antagligen haft tur, lol.

En tanke som kom spontant:
Jag var ju faktiskt otroligt smyg förälskad i Filip, enda sedan han addade mig för att retas, hoho.
Filip var.. är skitfin enligt mig. Och jag ville ju så klart bara.. ja.. VARA NÄRA HONOM..
Men när han berättade för mig att han inte ville ha förhållande med yngre, och framför allt inte för ens han hade gjort klart lumpen så gick ignorerade jag mina småkänslor för honom.

Jag kunde dock ibland inte hålla mig från att fantisera hur det vore om han och jag var tillsammans, eller bara att få mysa med honom.
Men jag sa så klart aldrig nånting om det här till honom, om jag inte hade haft en dröm om han och mig, haha.

Tillbaka till ämnet:
Så som sagt. Jag har aldrig varit KÄR i någon som inte varit kär i mig.
Där emot så har det varit dem som varit kär i mig, men inte jag tillbaka, och det har varit otroligt jobbigt. Speciellt när man får veta det när man har varit bra kompisar länge.

Äh, seriöst. Jag vet ingenting om det här ämnet, haha, men det var värt ett försök!

Inga kommentarer: