torsdag, oktober 15, 2009

DÖDA MIG

Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.
Jag orkar inte. Jag orkar inte.

Jag orkar inte sitta, det gör för ont i kroppen.
Jag klarar inte av att ligga ned, rastlösheten tar över och sliter sönder mig.
Jag kan inte fokusera på när jag spelar World of Warcraft.
Jag kallsvettas.
Jag har ryckningar i kroppen.
Allt göra ont.
Allt är så förbannat tråkigt.

Jag hatar alla människor som har svikit mig när jag har berättat om mina problem.
Som alltid har sagt - Jag kommer alltid finnas för dig.
HAHAHAHAHA!

Jag orkar inte lägga ner tid på att skriva om mitt hat till er.
Ni är inte värd det.........

Inga kommentarer: