måndag, oktober 26, 2009

Da Hellboms

Det är lite skönt att vara hemma i Norge igen.

Min lillebror sover på en sackosäck, haha!
Vi ska dock köpa en luftmadrass till honom så att han kan sova lite skönare.

Jag - Vill du sova skönt, eller ha internet?
Jesper - ... ha internet :) :) :)

Så i morgon ska jag, Jesper och Filip åka in till Oslo för att handla en mojäng till Jesper så att han kan få trådlöst internet, wöhö.
NÖTA, NÖTA, NÖTA.
Och i övermorgon åker vi väl till Jysk i Ski och kollar om dem fortfarande har kvar luftmadrasserna.

Hittade en gammal och ful bild på mig och lillebror.
Vi hade båda feber, låg bara i sängen och slöade, haha.

2 kommentarer:

Mamman sa...

Jösses! Jag har nästan glömt att han hade rosa hår. Kram på er

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.