torsdag, oktober 22, 2009

091021

Igår var Filip, jag och lillebror till stan och gjorde lite coola saker, hehe.
Vi var bland annat upp till det ena "Twin tower" och hälsade på Filips pappa som jobbar där.

Coolingar i hissen.


Sen drog vi och käkade på Jambo, wiie, och sedan solade vi.
Vilket jag verkligen har behövat! Jag är likblek, och dessutom har jag skitdålig hy.
Men efter bara två solningar så har min hy blivit MYCKET bättre! Feting nöjd, yao!

Filip och jag köpte även linser.


Jag ser ut som men bäbis med linserna, haha!


På kvällen så skulle vi på en mysfest hemma hos Kiffe.
Aj lav maj cåling tröja.


Jag är sämst på att fota mig och Filip samtidigt, men man ser hur nöjda vi är ändå, hihi!
Jättetrevlig kväll!

1 kommentar:

Lotta sa...

Haha, du och filip har ju samma hårfärg :D