fredag, oktober 16, 2009

091015

Idag lyckades Filip och jag komma iväg till Ski för att gå till Nordea och hämta ut mitt visa-kort.
Fett najs, yo.
Efter att vi hade varit på Nordea så gick vi in till Ski stor-senter, höhö.
Fanns många affärer där!
Hittade lite kläder jag ville ha, men tänkte att jag bör nog spara mina pengar tills jag fått ihop lite mer.
Jag måste få ihop 2.000 till Robin för hyran som jag aldrig betalade när jag bodde i Oslo, buhu.
Men har man inte pengar, så har man inte. Men han ska få dem så fort jag får nästa lön.
Ska försöka spara mina småpengar som jag har nu också, hehe.

Ja, som sagt.. Vi gick in på Ski stor-senter och kollade omkring.
Filip gick och tjatade hela tiden:
- "Vad ska vi äta? Vill du ha något varmt eller kallt? Kallt vill nog jag ha.. Typ.. sallad!"

EEEH. Jag hade verkligen inte lust att tänka på mat.
Concertan hade tagit bort min matlust och jag ville verkligen bara döööööööööööööööö.
Men sen beställde vi en varit kycklingbaguette, DEN VAR SKITGOD. Men inte lika SUPERSKITGOD som jambos chicken-churry mackor, oooooh *drol*. Måste köpa en.... FEM!!! När jag åker hem! Saknar att lukta churry, hehe.

Emmh.. JA!
Sen åkte vi till Outlet. Det var stort.
Jag hittade ett par trosor som jag ville ha, men efter en stund så hängde jag tillbaka dem,
för att jag inte tyckte att jag förtjänade dem längre, lol.
Jag tänkte:
"Varför ska jag ha nya saker? Jag förtjänar inte det.. Jag sitter ju bara hemma och hatar mig själv, lol. Vill inte ens visa mig bland männskor."

JAG VET. FJANTIGT. MEN SÅ VAR DET. SÅ ÄR DET.
HEJ DÅ.

Inga kommentarer: