söndag, oktober 11, 2009

091011

Flugan lever fortfarande. Den sitter konstant på skärmen. Skitdryg.
Idag när Filip och jag skulle lägga oss så sprang det en tusenfoting i vårat sovrum.
Filip la ett lock över den, och jag sa att jag var helt övertygad om att den skulle vara borta när vi vaknade. Han sa emot, det fanns inte en chans att den skulle ta sig nånstans.
Senare när jag vaknade, så var den borta.

Alla mina bh:ar har blivit för stora.. Suger.
Jag är skitdålig på att köpa bh:ar.
MAN KANSKE SKULLE SATSA PÅ SPORTOPPAR?! Jag menar, där spelar det inte så stor roll om dem krymper eller växer.
Om dem inte växer för mycket då :|.

Jag vill kolla på Avatar, men jag kan inte fortsätta kolla utan Filip.

Slut.

3 kommentarer:

Mamman sa...

Lustigt jag fångade en spindel i en ljuskupa igår trodde att din pappa skulle döda den men den sitter där fortfarande:-0

Lisyia sa...

Trodde du att pappa skulle våga döda en spindel?

Mamman sa...

Han gör nog det om han måste han är rädd att den ska krypa ner i sängen när han sover. Men om vi bott i stugan på Gotland ett tag till med tvestjärtarna vart vi nog imun mot kryp. Undrar vad Shiva tyckt om dom?